Data szkolenia:
Miejsce szkolenia:
Czas trwania:
Formularz zgłoszenia:
Termin przesyłania zgłoszeń drogą mailową:
Adres nadsyłania zgłoszeń mailowych: mirela.motyka@pk.edu.pl
Osoba do kontaktu: Mirela Motyka, tel. 12 628 34 47
Dokumenty, które należy przesłać w formie elektronicznej lub dostarczyć do Sekretariatu Centrum Jakości:
– formularz zgłoszeniowy
– zaświadczenie o średniej ocen z semestru poprzedzającego bieżący semestr i wpisie na kolejny semestr wydane przez Dziekanat macierzystego wydziału
Regulamin: plik do pobrania
Program szkolenia:
- Definicja oraz znaczenie procesu komunikacji
- Bariery i błędy w komunikacji
- Jak radzić sobie z barierami w komunikacji – mówienie, słuchanie , postawy, komunikacja niewerbalna, emocje
- Rozkład znaczenia komunikatu
- Pierwsze wrażenie
- Komunikacja werbalna (techniki zadawania pytań, systemy reprezentacji, meta programy, techniki lingwistyczne, aktywne słuchanie, chwasty językowe, parafrazowanie
- Jak przekazywać informacje?
- Komunikacja niewerbalna (Dystans fizyczny, Kontakt wzrokowy, Postawa i gesty, Wygląd i ubiór)
- Znaczenie prezentowania pozytywnych i minimalizowania negatywnych postaw